Evet benim kızım da 17 aylık şuan. 16 aylık olana kadar herşeyi ama herşeyi yerdi. Gören olmasın nazar olur derdim o dereceydi, 17 aylık oldu Bian da seçmeye başlamıştı, ama sürekli sundum yine de, mama ve meme de olmadığı için çok acıkınca yemeye başladı
Bide balkona çıkarıp verdim, bazen yer sofrasına bizle oturttum (mama sandalyesinde durmadığı için bizde yerde yiyoruz mecbur)
Sonra mama sandalyesi normal küçük oturağa dönüşüyordu, önündeki tablası da çıkıyor. Öyle çıkarıp normal sandalyeye çevirdim onunla yer oldu, babası oyun yaptı o şekilde yedi derken unuttu yemediklerini😂