kevsii bizde 40 günlükken çekildik tek tarafı düşük çıktı geçer dediler kundak önermediler dikkat ettik 4.aya kadar her ay kontrole gittik değişim olmadı,4 aylıktı palvik bandaj kullandık ilerleme oldu sonra 6.ayında duraksadı tübinden cihazına geçtik 8.ayda geçti çok şükür,bizim derecemiz 53 dü tedavisi olan birşey ki belki takmanıza gerek bile kalmadan geçer 🌸