Tek gelirim kocam 😂
Yani zaten ülkemizde %80 çalışmayan ev hanımı anne var, illa aralarında geçinen de geçinmeyen de vardır orası ayrı.
Ama evlendiğimden beri çalışmıyorum ben. Hiç de düşünmedim, düğünüme 1 ay kala ayrılmıştım işten 3 sene oldu.
Çok şükür geçiniyoruz, bazen maddi olarak zorlandığımız da oluyor, eşime diyorum ki “aman be kocam, rızkı veren Allah yiyeceğimiz zaten 1 ekmek değil mi?” öyle deyince morali oluyor, sonra Biraz kısıyoruz, biraz harcıyoruz derken yolunu buluyoruz🤭
Gönül ister ki herkes rahat geçinsin ama ekonomi işte…
Bu geçinme biraz da hesabını bilmeyle alakalı zaten, ben çok harcayan biri değilim, eşim de hesabını bilen biri olunca dengeyi kuruyoruz 😌