tomriscvn Kızlar doğumum yakın normal doğum olacak gibi görünüyor.İlk gebeliğim olduğu için kanama nasıl oluyor hiçbir bilgim yok normal uzun pedler yeterli olmuyormu acaba.Birde 36.haftamda 79 kiloyum 80 küsürle doğururum sanırım hangi bedeni almalıyım.
anonimomss tomriscvn kesinlikle Depend alın hasta bezleri kocaman hiç konforlu değil depend bitince eşim hasta bezi getirmişti işkence gibiydi L falan olur sanırım
canmanayvesuyu tomriscvn evet çok konforlu oluyor hastane bana normal hasta bezi de vermişti dependin içine onu yerleştirdim denendi kirlendikçe değiştirdim
mehmeteray tomriscvn ben depend almıştım. Hastanede ki ebe depend hava almadığı için önermiyoruz eşine söyle ped getirsin demişti. Eşim gece yarısı gidip ped alıp gelmişti. Çantanızda ikisi de bulunsun bence
BordoHuniliAnne tomriscvn kesinlikle al doğumdan sonra ped ile aynı konforu yakalayamazsın, çünkü yatacaksın, kalkacaksın, bebek emzireceksin, istediğin zaman değiştiremeyeceksin. Ben ikinci doğuma 102 kilo ile girdim xl beden rahat olmuştu, sana l rahat olur bence
tomriscvn anonimomss Sizin boyunuz uzunmuş ben 1.60 boyundayım sanırım 83 84le doğururum gibi geliyor son haftalar çok kilo alınıyormuş 🤣
anonimomss tomriscvn daha da esniyordu iste m alsam da bana olurmus bi de ben doğuma kanamayla gitmistim doğumdan önce taktım büyük karnımla bana olmustu
KendiEvimdeDeplasmandayim tomriscvn ben 160boy 80kiloyla doğuma gittim m almıştım oldu sonra evde de takmıştım l almıştım onu da giydim biraz büyüktü ama rahatsız etmedi
BordoHuniliAnne tomriscvn mezuran varsa ölçüm yap, göbeğinin çevresini ölç, onların zaten paketlerinde kaç santim ile kaç santim arasına uygun olacağı yazıyor, Ona göre tahmini bir beden alırsın 10 santim 20 santim büyük alabilirsin, hastanelerde hasta bezi veriyorlar ama hiç rahat değil.
merkursavascisi_06 tomriscvn ben koymuştum, doktorum önermiyorum hijyen açısından demişti gazlı bez koy ped üstüne demişti ama ilk iki üç günkü yoğun kanama sürecinde kesin depend kullanılmalı eltim hamile benim doktoruma gidiyo ona da dedim depend kullanma der ama al yani diye😂 gazlı bez alın biraz dikiş vs hijyeni için iyi oluyor
Liyosunannesi tomriscvn evet kesinlikle alın derim, ama bedenini büyük alın 75-76 kiloyla doğum yaptım M almışım daha önceden , kücük geldi bana
teachermomyyy tomriscvn benim de normal Doğum oldu çok fazla kanama oluyor ben hastanede bir paket dependi bitirmiştim Her lavaboyaGidişimde değiştirmiştim Kesinlikle almanı tavsiye ederim hatta iki paket al 1.70 boy 73 kiloydum doğumda L beden olmuştu
neppzey tomriscvn sezeryen doğum yaptım giyemedim küçük geldi o kadar canım yandı ki ben dependı kullanamadım normal ped kullandım onu aşağıdan yukarı çekmek azap gibiydi bedeninden daha büyük al çok küçük kalıbı.
sulebade Bende normal doğum yaptım kesinlikle depend alın ben eve geçtikten sonra da baya kullandım kanamam çok oldu külot şeklinde olduğu için de baya rahat ettim