Kızlar sağlıkocagına götürdüm ciğerine inmiş dedi klamoks verdi ama şükürler olsun öksürük hırıltı vs . Durumumuz yok . Dün akşam söyledi boğazım ağrıyor diye . Evde ne yapabilirim çorba veriyorum bal verdim nane limon yaptım 7 aylıkta bebeğim var bulaşır diye korkuyorum zatürre olmuştu o da bebekken. Ne yapabilirim başka başına gelen var mı nasıl atlattınız bu süreci kaç güne geçti