Kızlar merhaba. Bebeğim 15 aylık doğum kilosu 2780 boy 47 cm. Şu an 89 cm ve 13 kilo. Kilo olarak persentilde normal kalıyor ama boyu persentil dışında. Sağlık ocağında da bir şey demediler en son 3 ay önce doktora gittik sürekli ayına göre uzun çıkan bir bebek. Acaba ters giden bir durum mu var yoksa genetik mi merak ediyorum internete de hesaplattığımda [persentil) dışında uzmana gösterin diyor. Ben 1.68 im eşim 1.84.
Bu arada babam ve erkek kardeşlerim çok uzun 1.88-90 civarındalar. Yani belki de önemli bir durum değil tamamen genetik ama internet de öyle söyleyince acaba diye bi düşündüm böyle bir durumla karşılaşan var mı ya ?