annesininaski_ Bu ay 22 de yatacak diye yazıyor uygulama da sizlerde nasıl görünüyor acaba her ay ayın sonunda yatıyordu ya acaba yarın mi yatar yoksa ayın sonunda mı? İhtiyacım var bu ay o yüzden soruyorum umarım yarın yatar
asya358_ annesininaski_ öyle yazıyor, yarın olunca ayın sonunda gözüküyor tekrar. Muhtemelen ayın sonunda yatar canım.
hilal858 annesininaski_ 29unda yazıyor. Gün içerisinde de mesaj geliyor yatti diye. Ondan sonra harcamaya başlıyorum ☺️
hilal858 annesininaski_ bayram öncesi iyi gelecek inşallah benim çocuklarda bayramlık bekliyor😅 3′ü de
papatya5858 annesininaski_ ilk öğretmenim uygulamasından mi bakiyorsunuz bn baktığımda çocuklarımın kayıtları görünmüyor o yüzden sildim