Kızlar adetim üzerinden 8 gün geçti az önce test yaptım ve çift çizgi çıktı 10 aylık bebeğim var emziriyordum şimdi ne yapmam gerekiyor bebeğimi sütten mi kesmeliyim 😔 sütüm şuanda geliyor ne yapmalıyım şuanda da acaba yetebilecekmiyim iki çocuğa diye düşünüyorum acaba bebeğimin hakkına mı girmiş oldum anneler neler söyleyeceksiniz ? ( Korunma olmasına rağmen hamile kaldım )