sipabeyinannesi merhabalar. dün 1. ay aşımızı olduk. akşam üzerine kadar hiç bişeyimiz yoktu ama akşam üzeri bi huysuzluk geldi. çok kusmayan bi bebek ama sürekli kusmaya başladı. kustukça emmek istiyor. ve süreki ıkınır vaziyette. bunlar aşının yan etkileri mi acaba daha önce yaşayan var mı. yoksa hemen doktora mı götürmeliyim ? paylaşın lütfen
Mlke1994 sipabeyinannesi ilk ay aşısında herhangi bir huzursuzluk yaşamadık biz gazı varsa bastırmak için emmek istiyordur ıkınmasıda gaz oldugunun belirtisi ayaklarını hareket ettirip gazını cıkartmasını saglayabilirsiniz.
sipabeyinannesi Mlke1994 gaz sorunumuz zaten var ama bu kadar huysuz olmuyordu. bu kadar kusmuyordu. uykuya da dalmakta da sıkıntı yaşıyor iyice. sabah 6 dan beri ayaktayız 5 dk uyuyup uyanıyor :( emzik veriyorum ama yine de rahatlamıyor bir türlü
Nevingunes sipabeyinannesi aynı şeyi bizde yaşadık malesef. Huzursuzluğu 2-3 gün sürdü sonra normale döndü. Herkes 1.ay aşısının yan etkisinin olmadığını söylüyo ama sanırkm bebekten bebeğe değişiyo 😐
Mlke1994 sipabeyinannesi aşıyı dün olduysa bugün banyo yaptırabilirsin sıcak bir banyo yaptırabilirsiniz. Uykusuz olduğu içinde huzursuz olabilir banyo rahatlatır ve uyur diye düşünüyorum
sipabeyinannesi Nevingunes evet. sağlık ocağındaki hemşire ile görüştüm yan etkisi olmaz olsada biraz ateş yapar dedi sadece ama ateşi olmadı. sadece huysuzluk işte 🥺
sipabeyinannesi Mlke1994 şuan biraz uyudu. uyanınca yine huysuzluğu devam ederse yıkarım. inşallah normale döner 🤲🏼