Tangrampuzzle ya haklısınız çocuk yetiştirme tarzı birebir arkadaş bulmak çok mümkün değil. Oğlumdan bir yaş büyük arkadaşı var ailece arkadaşız daha doğrusu, o da hem ekran izliyor hem dışarıda nadiren de olsa aburcubur vesaire yiyor, ben hiç ekran vermedim oğlum ekranı görse de şöyle bir bakıp geçiyor şu an izleme gibi bir hevesi yok, paketli gıdaıyı da hiç bilmediği bir şey olduğu için anlayamıyor istemiyor şu anlık. Ama tabi daha 21 aylık ileride sorun olur mu bilemiyorum 🤷🏼♀️ ama biraz da bu işler karşılıklı anlayışla yürüyor, mesela arkadaşım benim çocuğum da yanımızda olacak diye, ve yedirmediğimi bildiği için o günlerde meyve vesaire alıyor yanına görmesin canı ister artık büyüdü diye.