gzdalidmr bebek aknesi. Benim kızımda da olmuştu, önce kırmızı sonrada sivilce gibi sararmıştı. Doktor normal demişti. 1 ayı geçkin zaman diliminde düzelmişti. Hiç bişeyin sürmeyin, kendiliğinden geçecek. Anne karnında aldığı hormonlar sebep oluyormuş.