metemom_ ben de öyle düşünüyorum ama eşim işte bütün gün direksiyon başında zaten. + Kayınvalidemler de gözümüzü korkuttu çocuk uyuyacak sen uyuyacaksın eşin de uyuyacak al başına bela diye. Pazar gecesine denk geliyor, arabaya bir şey olsa çekici ara dur bir sürü sıkıntı diye konuşup durdular eşim bile vazgeçti 😅