18 aylık erkek bebeğim 4 gündür sürekli uyanıyor iştahı da yok hiç yemiyor neredeyse hafif ateşi var baş çevresin de özellikle normal olarak hasta gibi durmuyor ama ben endişeleniyorum sizce bi hastaneye gitmelimiyim tam olarak neyi olduğunu da bilmiyorum bu arada bebeğim 1 aylıkken kabızlık sorunu yaşamıştı hala devam ediyor acaba bu yüzden olabilir mi