4 yaş çocuğum ve 7 aylık bebeğim var. Büyük 4 yaş anaokuluna gidiyor. Ne zaman tatil olacak olsun bende bir sıkıntı oluyor. Kendime kızıyorum. Okula gitmeyen bir çocuk olabilirdi. 2 çocukla ev düşüncesi beni sıkıyor. 4 yaş çocuğum zor bir çocuk belki ondan.