butterfly7 merhabalar,8 aylık bebeğim var 9.ayında falan yolculuk planlıyorum 12 saatlik otobüsle sizce çok mu zor olur tek olucam gece genelde kesintisiz uyuyan bir bebek 3 aylıktan beri ama otobüste değişir mi nasıl olur uzun yolculuk yapan var mı bu aylarda varsa tecrübeleriniz nasıldı ve ne önerirsiniz yolculuk için merak ediyorum
patlakprezervatif butterfly7 ben sorunsuz atlattım. Sadece dışarıyı izlemek istiyordu bu sebeple uykusu aksamıştı. Sadece kendime değil oğluma da bilet almıştım.
suheyla92 butterfly7 ben cesaret edemedigim icin hep ucakla gittim onda bile cok zorlandim bilmiyorum bebeginizin karakterini siz daha iyi bilirsiniz ama benmki asla durmaz mesela
butterfly7 Lazziya23 evet zaten diğer türlü hem biz rahat edemeyiz hem de yanımızda oturacak kişi rahat edemez diye düşünüyorum iki kişilik mantıklı
EcrinMelek1- @butterfly7 2 kişilik koltuk alın gece uykusuna geçtiği saatte otobüse binin belki biraz geçte olabilir otobüs saati uymuyorsa o çok sorun olmaz ince bı battaniye bide ince bı yastık alın yanınıza yediği meyve varsa onu alın kitap yada oyuncak alın gece kesintisiz uyuyorsa yine uyur diye düşünüyorum sadece gündüz uykusu yapıyorsa geç saate kalmasın otobüse binince uyuyacak şekilde ayarlayın otobüse binince de çocuğunuzu yatırın hiç konuşmadan uyumasa bile siz konuşmayın o uyur inşallah kolay geçer
butterfly7 çekiniyorum açıkçası öyle huysuz değildir aç olmadığı sürede ama ses falan olur kontrol edemezsem diye insanlar rahatsız olur diye de çekiniyorum bu yüzden doğumdan beri tek başıma toplu taşıma bile kullanmıyorum valla
pag Benim kızım çok hareketli heyecanlı suan 1 yaşında 5 kez uçak yolculuğumuz oldu çok zordu ama ilgisini çekeceği kitap,meyve püreleri, bir kaç oyuncak gece serin olabiliyor battaniyesi yastığı işinize yarayacaktır.
seyma0661 butterfly7 eltimin kızı 20 aylık 9 saate gitti gece bindiler jumbo koltuk almış bide meme emiyor hiç uyanmamış kızı
yasemin0000 butterfly7 biz yaptık 10 saat ama eşim de vardı. Ona rağmen ikimiz de perişan olmuştuk tamam çocuk uyudu ancak çocuk uyanmasın diye hiç mola yapmadan bitti yolculuk. Ve kış ayıydı sabah inince Ankara ayazı hepimizi çarptı hepimiz hastalandık çocuk dahil.