Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ bebeğim prematüre 29 haftalık doğdu. 75 gün kuvezde kaldı. 63 gün ise entubede kaldı. Bpd tanısı var 4 kez de bronkoskopi yapıldı. Damak yüksekliği de var. Buna bağlı ağız kenarı hassas. Yani oradan bir tramva var. Reflsuu de var şiddetli geçmiyor. Şuan kronolojik 8 buçuk aylık duzeltimis de 6 aylik. Reflüsü azalmıyor. Günde iki kez bütün beslenmesini çıkarıyor bu ayda azalir dedim ama yok. Mama değiştirdik evolvia RP ye geçtik gaviscon şurup kullaniyor ama azalmıyor. Hemen öğürme başlıyor biberonu görünce bile öksürüyor refluden. Doktora götürdüm gastroenteroloji bölümüne normal değil de ultrason verdi.kilo alımı çok az gidiyor. Ek gıdaya başla dedi doktor ama ağzını açmiyor ağlıyor öğürüyor. Karpuz emdirdim onu bile kustu sindirmedi yumurta sarısı verdim iki saat sonra sindirememis kustu. Ne yapacagimi şaşırdım. Nasıl olacak bu süreç. Çok karamsarim ya. Çok götürdüm doktolara. Zaten ciğerleri hassas baya geniz akıntısı bitmiyor. Antibiyotik de kullandı baya ama geçmiyor o da kusturuyor. Böyle bir durumu yaşayan var mı nasıl atlattinz? Biliyorum şuan cok erken ama yanlış bir hareket yapmak istemiyorum ileride iştahsız olmasın diye ya da süreci baltalamamak için. Ergoterapiye gideyim dedim her doktora sordum alan açsın diye hepsi gereksiz gördü ama ben çok zorlaniyorum