metemom_ aynen canım senin durumunda olsam ben de o şekilde yaparım ama hepsi 5 dakikalık veya 10 dakikalık mesafede olduğu için kimse gelme diyemem zaten evde yapmayı da düşünmüyorum dışarıda oluruz belki geçen seneki gibi kayınvalidemlerin ortak bahçesinde yaparız