defnesmam42 filtek markasıymış
defnesmam42 ay çok özür dilerim LG kullanıyoruz bosch nerden çıktı 🙊
defnesmam42 LG kullanıyorum 6 yıldır çok memnunum
defnesmam42 ihlas arıtma kullanıyorum memnunm filtrelerin zamanı gelince kendileri arıyor
defnesmam42 evet kullanıyorum canım