Bebeğim 18 ayı bitirmek üzere Tek başına asla oyun oynamıyor oyuncaklarını döküyorum beni yanında istiyor yani bu yeni olan bir şey değil aslında hiçbir zaman tek başına oyun oynamaz hep beni ister kalkıp koltuğa otursam ağlar yemek yiyeyim müsaade etmez uyanıksa masaya çıkmak ister babasıyla akşam oturur bir şeyler yemeye çalışırız kucağımıza çıkmak istiyor otursam masaya çıkıyor yerinde asla durmuyor kız çocuğu olduğu halde. Banyoya giriyorum ağlar lavaboya giriyorum kapıyı kapatsam kıyamet kopar içeri gelse de etrafı dağıtıyor dibimde oturuyor kucağıma bile bazen çıkmak istiyor. Dünden beri de parmak uçlarında yürümeye alışmış Bir de her zaman giydiği terlik var veriyorum kafama atıyor. Gel dışarı bakalım diyorum ağlıyor kucağıma gelmek istiyor Allah için yardım bu nedir yani sizinkiler de böyle mi. restaurant’ta yemek yiyoruz karşındaki bebek erkek olduğu halde mama sandalyesinde oturmuş yemek yiyor benim kızım ayağa kalkıyor mama sandalyesinde asla yerinde durmuyor bazen önüne bir şeyler açık vermek zorunda kalıyorum telefondan çünkü durmuyor vicdanım rahat etmiyor ama en azından yemek yiyene kadar açıyorum.