dorukdemir3 birbebibirkedi ana kucagına koyup yere beni göreceği yere koyuyorum bebek şarkıları sölüyorum o bana bakarken düştüm alıyorum yada uyurken
dila_ra_ birbebibirkedi uykudan uyandığı gibi duşa girmeyi de deneyebilirsiniz belki biraz sakin olur gerçi hemen ayılıyor mu nasıl oluyor uyanınca bilmiyorum ama😅
BordoHuniliAnne birbebibirkedi ben küçükken pusete koyuyordum, banyoya, götüruyordum, duşa kabini de açık bırakıyordum, biraz büyüdüğü zaman da uyanıkken aynı şekilde mama sandalyesine koyup götürüyordum.
Kaardelen birbebibirkedi Bebeğiniz kaç aylık ? Ben genel de uyuduğu zaman giriyordum yada banyonun önüne koyuyordum ara ara bakacak şekil de.
masal_ece birbebibirkedi Genellikle eşim evdeyken duş alıyorum yada sabah işe gitmeden hallediyorum başka şekil asla cesaretim yok deprem olur ,bişey olur korkusu var bende
doruk14 birbebibirkedi uyuttuğum zaman duş alıyorum genelde veya onunla beraber gırıyorum ılk once kendım yıkanıyorum sonra onu yıkıyorum o suyla oynarken gıyınıyorum sonra onu gıydırıyorum bazı zamanlarda eşim evdeyse o oyalarken gırıyorum
Rabiiul birbebibirkedi eline oyuncak verin ana kucağında kapıya koyun hemen alıp çıkarsınız benim kızçe rahat durmazdı 22 aylık toplasan 2 kez anca yapmışımdır 😂😂
Zumra_Fatma birbebibirkedi ben yıkanırken kapımı açık bırakıyorum zaten iç çamaşırıyla yikanıyorum bebeğimide pusetin içine yada ana kucağınin içine koyuyorum 10 dk da çıkıyorum zaten bı yandan kızımla konuşup bir yandan da yikanıyorum 😬😬
annisoldum birbebibirkedi benim oğlum normalde çok mızmız ama bekliyor garip bir şekilde. Bir deneyin durmazsa hızlıca çıkarsınız zaten
bulutlarinsesi birbebibirkedi bebem durmuyordu benim başlarda. O yüzden erkek berberi usulü saçımı lavaboda yıkıyordum. Sonra emzir uyku uyanma modu iyiyse vücudumu yıkamaya giriyordum 😂 zamanla ana kucağına alıştı gibi. Uykudan kalkıp karnını doyur hemen koy kapını açık bırak göreceğin mesafede olsun. Ben gözlerimi kapatmadan yıkanıyor beyini arkaya akıta akıta bir yandanda ona bakıyorum 😅😅😅
myavocado birbebibirkedi eşim geç gelmediği için ben genelde küçük olduğu dönemlerde akşamları alıyordum duşumu, ama birkaç kere gündüz ana kucağına kemerleyip banyoya koyup duşa kabine girdiğim oldu. O şekilde yapılabilir belki kaç aylık bilmiyorum ama ana kucağı ya da mama sandalyesi gibi uygun bir şeye koyup kemer de bağlayıp yanınıza alabilirsiniz.
elizinannesigeldi birbebibirkedi bebek arabasına koyuyordum o zamanlar 😂 şimdi de banyo oturagına koyuyorum banyonun içine 🫠
karanefek birbebibirkedi 11 aylık tutunup kalkıyor adımlıyor asla tek bırakamıyor ki ana kucağında da durmuyor artık sığmıyor çünkü. Mama sandalyesine oturtup bi kaç oyuncak verip 5 dakkada telefon açıyorum o izlerken alıp giyinip çıkıyorum. Daha küçükken ana kucağına koyup banyoda duruyordur ama şuan malesef