erkekannes 5.5 aylıkken ayırdım. Haliyle gece beslenmemiz ve destekli uyumamız vardı. Ama hiç sorun olmadı odamıza telsiz koyduk en ufak çıt sesine gidiyordum yanına karnını doyurup uyutunca geri yatağıma geliyordum. Oda ayırma konusu bence küçükken ayrılmalı çünkü nasıl alışırsa öyle gidiyor ve büyüyüp aklı erdiği zaman ayrılmak istemiyor. Bir de en ufak sese uyanan bir bebeğim var yatak gıcırtımıza bile uyanıyordu. Eltim mesela 4 yaşında zor ayırdı kardeşi olacağı için şuan bile sürekli yanlarına gelip uyumak istiyormuş. Yengem 5.5 aylıkken ayırdı kızı hep odasında deliksiz uyudu. Bir de bir zaman sonra anne yanı beşiğe sığmıyor bebekler. Yatakta hiç beraber yatmadık zaten tehlikeli benim bebeğim çok dönerek uyuyor düşerdi sürekli. Şuan 15 aylık odasına aldığımız büyük yatağına bile sığamadı deli yattığı için montessori yatak aldık geçen gün mecburen😂 velhasıl küçükken ayrılmalı taraftarıyım ben iyiki ayırmışım çok artıları var