5 aylık bebeğim var onunla oynarken elim telefona gidiyor sürekli bakma ihtiyacı hissediyorum bazen tabletten dizi açarım ama vicdanım rahat değil oyunlar oynuyorum konuşuyorum onunla ama daha çok ilgilenmem gerekiyor gibi hissediyorum o varken telefonla da konuşuyorum birileriyle ben kötü bir anne miyim