Kızlar 3 buçuk yaşındaki oluşumun sabah kalktığında sol göz kapağında şişlik kızarıklık farkettim biraz zaman sonra sağ göz kapağıda hafif kızarmaya başladı akşam babası işten gelince acile gidicez ama içim içimi yiyor neden böyle oldu diye başına gelen oldu mu bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz