Kızlar oğlum 3 yaşında olacak bu durum olduğunda.
Ben çalışıyorum ve okula annem babam götürüp getiriyor. Akşam ben gelene kadar da onlar bakıyor.
Sadece temmuz ayında annemler köye gidip kalmak istiyor. Orda 3 tane evimizde var. Yaylada köyde ve ilçede. Yaylada ya da ilçede kalırlar zaten. Bu arada kalma olayı olursa haftasonları köye gidip görcez :/ ama bilmiyorum kabul edemiyorum bir türlü. 2 aydır bu sorun var aramızda.
Oğlum annemlerle uyumayı sever. Hani uyutma, gezdirme ya da bakma gibi sorunları olmayacaktır yüksek ihtimalle. Annemle babam zaten normalde bakıyor. Ben günde sadece akşamları 2 saat civarı görüyorum. Uyutuyorum 🥹🥹
Oğlum köyü çok seviyor. Hani ona da değişiklik olur vakit geçirir diyorlar. Biraz oğlum içinde istiyorlar ama ben oğlumsuz dayanamam. Bende en azından 2 hafta gidin diyorum ama bu seferde 2 hafta için yaz okuluna 1 ay parası ödemiş olcam. 2 hafta için okeyiz ona göre annem erken gelcek. Babam kalacak.
Hiç yazın çocuğunu köye anane babaanne yanına gönderen var mı?
Çok etkilenir mi? Ya hiç istemiyorum ama bakacak kimsem yok malesef😵💫