Kızlar bugün randevum vardı annemle gittim kızımda yanımda doktor 2 kat aşağı röntgene gönderdi, annem sen in biz burda bekleyelim dedi, yok anne gel durmaz falan dedim, duruyor ya işte sen git oynuyor dolaşıyor dedi. İndim 5 dk sürmedi ama inanın aklım hep kızımdaydı. Annem çok güzel bakar, korur ama ya beni ararsa ya durmazsa diye hep tedirgindim. Ben kızımla olmaktan, her şeyi onunla yapmaktan, her yere onunla gitmekten mutluyum ama ondan 5 dk ayrılınca da niye böyle oluyorum bilmiyorum benim gibi olan var mı merak ettim 😒 Zamanla biraz daha rahat olur muyum acaba 🥲