nazlimom_ biz hane family e gidiyoruz bu 3. Gidişimiz olacak çocuklarla eğlenebilecek bi otel memnun kaldık plaja yürüme mesafesi fakat sürekli servis var artı plaj çok güzel deniz çok güzel artı sürekli oradada yeme içme bölümü var yani otele sıfır gibi hissettiriyor bi araştırın derim tam çocuk oteli 🤌🏻