Merhaba anneler 45 günlük bebeğim var doğduğundan beri çok fazla emmediği için mamayla destek oluyorum yani gün içinde de sürekli emziriyorum ama geceleri çoğunlukla mama veriyorum ama hipp mamayla doymadığını düşünüyorum çünkü daha saati dolmadan ağlamaya başlıyor ve açlık ağlaması olduğunu anlıyorum bunun için de sırf doktora gitmek istemiyorum kademeli olarak bebelac gold 1e geçsem bir problem yaşar mıyım sizce çok az bir bebeğim yok zaten