ftm_312 ben de sizinle aynı durumdayım bebeğim dördüncü aya girdiginden beri saçlarım o kadar çok dökülüyor ki sanırım kel kalacağım diyordum. Doktorumla görüştüm doğum öncesi saç dökülmeyi bırakıyor gürleşiyor bir canlı görünüyor ya doğum sonrası o aslında dökülmesi gereken saçlar dökülüyor muş bir süre sonra saç kök hücreleri canlı olduğundan çoğu geri çıkacakmış tamamen hormonel bir şey şu an hiçbir şey dökmeyecektir.