annisoldum Sağlık ocağında hemşire 5-6.aylarda bay bayı yavaştan yapar tarzında söylemişti ama benim oğlum 5 ay 5 günlük daha yumruğunu anca açıyor. Ne zaman başlar 5-6 ay erken değil mi ? Sizin bebekleriniz ne zaman öğrendi?
nisakus annisoldum benim kızım 9 aylık daha yeni yeni öğrendi . 6 ay erken bence her çocuğun gelişimi farklı olsada
patlakprezervatif annisoldum yok artık abartmış çak da yapsın mı 😄. Oğlum ya yaşına yakın ya da yaşında bir gün birden bire alkış yapmıştı. Çok şaşırmıştım birden bire yapıyorlar
ezgiinci Her çocuğun gelişimi farklıdır. Bence endişelenecek bir durum yok. Genelde o tarz hareketleri 8. Ay gibi yapıyorlar
turkkahvesiggg benim bebeğim gel yapmayı 6 ay civarı öğrendi 7 aylık alkış yapıyodu şu an 8 aylık arada bay bay yapıyor her bebeğin gelişimi farklıdır bazı bebekler birden hepsini yapıyor
[silindi] annisoldum sağlık ocağı hemşirelerine göre her şeyi erken yapmalılar hepsi mi aynı olur ya :)
annisoldum [silindi] galiba öyle 3 çocuğu var bende doğru diyordur diye ekstra çabaya girdim. Sürekli alkış bay bay yapıyorum çocuğumda niye tık yok diye kafaya takıyordum 😂
bebikomomyy annisoldum 5-6 ay çok erken. Benim bebeğim 2 gün sonra 10 aylık olucak bi kaç gündür alkış yapmaya başladı baybay yok daha
suheyla92 annisoldum Benm oglum 7. aya doğru alkis yapabilmeye, 8.aya dogru baybay yapabilmeye baslamisti bilincli olarak. Hep yapardim surekli gosterirdim
annisoldum suheyla92 bende bir kaç haftadır sürekli alkış bay bay yapıyorum. Babasınada yaptırtıyorum ama çocukta tık yok diye endişelenmeye başlamıştım artık 😅
limonlulolipop annisoldum Nasıl bebek hemşiresi olmuş merak ettim. Bir dahaki gittiğinizde benim için sorar mısınız bu soruyu lütfen 🙏🏻
annisoldum limonlulolipop birde 3 tane çocuğu var. Doğru diyordur diye çocuğumda sorun arıyorum resmen 😒😅
mehtap7506 Bana en basit ihtimalle sallamış gibi geldi hemşire. 5ay civarı bebegim ellerini yiyor hala.
00998 annisoldum kızım 8 aylık daha yeni başladı alkış yapmaya🥹 7 aylıktayken bay bay dedi arada elleriyle yapıyor
suheyla92 annisoldum yok hic telaslanmayin siz gosterin onlar herseyi kaydediyor konusma da ayni sekilde soyleyemedigi kelimeleri anliyor biliyor birden söylemeye başladığında şaşırıyoruz hepsini kaydetmis