Gokturkmom
“Kucağa alıştırmışsınız.”
Şu cümle kadar kızdığım çok az şey oldu. Çocuk ağlıyor, kucağa almamamı bekliyorlar. Neden? Neden benim çocuğum öğrenilmiş çaresizlik yaşasın? Annesine ihtiyacı varsa annesi sarılacak ona, yanında olduğunu hissettirecek, kucaksa kucak. Yine sinirlendim..