“Uyurken sen de uyu…”
Sanki o kadar kolaymış gibi 😅
Ev kendi kendine toplanıyor, yemek kendi kendine oluyor, biz de pamuk prenses gibi uyuyoruz…
Gerçek hayatta ise:
Yetişmesi gereken işler, bitmeyen sorumluluklar ve kafada dönen milyon düşünce 🤯
Sizin en sinir olduğunuz o cümle ne? 👇
Dökün içinizi, yalnız değilsiniz 😄