Kartanesi26_ Kızlar buzluktaki sütlerim var tarihleri geçmiş direkt döktünüz mü çöpe sizler nasıl yaptınız ?
dyal Kartanesi26_ benim bebeğim kız ben çözdürüp saçlarına döküyorum duşta vücuduna döküp bir kaç dk bekleyip yıkıyorum.
eymenku Kartanesi26_ toprağa dökün demişti kayınvalidem ama erit beklet derken üşendim toplayıp çöpe attım bişey olmadı inşallah biseyde olmaz artık 😀
annisoldum Kartanesi26_ sosyal medya da bir kaç video görmüştüm. hepsi eritip toprağa döküyordu bence sizde öyle yapın
Kartanesi26_ anonimomss ay çok geçmiştir hiç bakmadım ta yenidoğan 3-4-5 aylıkken sağımlarım kızım 15 aylık olacak
eymenku huhuuu bilmiyorum ki 😀 kayınvalidem biraz batıl inançları olan biri sormadım o yüzden süte gelene kadar çok şey söyledi daha öncesinde şimdi tamam deyip geçiştiriyorum bişey olmaz diye espri yaptım 😀
yagmurum12 Kartanesi26_ benimkileri tarihleri geçmeden attım çünkü kızım asla içmedi.. Taze süt istiyordu.. Poşetlere doldurup çöpe attım direk