Biz bu şehre yeni taşındık o yüzden pek bilmiyoruz geçen gün bir yere gittik piknik yapmak için fakat asla yer bulamadık geri dönmek zorunda kaldık şimdi de misafirlerimiz gelecek ve pikniğe gitmek istiyolar. Kesin yer bulursunuz dediğiniz güzel yeşillikli mangal yakılabilecek bir piknik yeri bilenler yazabilir mi