avkatanne benim 2 tane çocuğum var hem özel hem devlet hasta doktoru kontrollü diyoruz dedikleri şey 2 si içinde direkt bırakmak şahsen öyle yaptım. Su teklif ettim her kalktığında su verdim ısrarla emmek istese de vermedim. Çünkü çocuk onu azaltarak verilebilecek bir şey olmadığını söylüyordu. Şöyle uyku öncesi , önce ek gıda sonra emzirleme ile sonlandırma o da uyku öncesi 1 saat boş kalkması gerekiyor demişlerdi doktorlar çocuklarda reflüyü tetikler diş çürümesi vs. Biraz sabır, biraz dirayet alışıyorlar emin olun 🌸 Şimdi gerçi büyüdüler benimkiler biri 5 diğeri 2,5 yaşında 🤗