balik_annesi Hanımlar bebeğim 2,5 3 aylık neredeyse 3 olucaz. Sezaryen doğum yaptım. Hâlâ regl olmadım. Sizler ne zaman oldunuz ve nasıl geçti sancılı mı yoksa her zaman ki gibi miydi 🫠
ay_adengunes balik_annesi 4 ay 22 günlükken oldum hiç belirti yoktu aniden oldum ve kısa sürdü 3 gün kadar. Ağrı sancım da olmadı hiç dolu dolu olmadım
[silindi] balik_annesi ilk kızımı doğurduğum da tam 8 ay sonra oldum şuan 3 aylık kızım var daha olmadım
arzu38arzu balik_annesi 3 bucuk ay sonra olmuştum emziriyordum. Bir anda oldu ağrı falan hissetmedim normale göre biraz daha yoğundu ama genelde de ağrısız geçirirm
yusufmoms27 balik_annesi ilkinde 40 ım çıktıktan2 ay sonra regl oldum ikincide kırlkımın çıktığı gibi adet oodum
love_momy 4 buçuk aylık olucaz hala olmadım 😂bekliyorum bazen adet olucakmısım gibi bır ağrı çekiyorum normal mı bilmiyorum belım ağrıyor yumurtalıklarımın iki tarafında ağrı oluyor sonra geçiyor bır süre sonra
ariadne balik_annesi ben 40im cikmadan olmustum. Dogumdan 1 ay sonrasinda doktor kontrolum vardi. Kanamam azalmisti sonra yeniden siddetlenmisti bunu anlattim, kontrol etti sen regl olmussun demisti.
yusufmoms27 eflinida emziriyordum 40 ımın çıktığı gün adet oldum ilk oğlunu da emziriyordum 2 aylık adet oldum😀😀 Alakası yok bence
ilgebrc balik_annesi Ben de sezaryen doğum yaptım bebeğim 6 aylıkken regli oldum hiç ağrılı olmadı ve yoğun şekilde gelmedi,daha sonraki aylarda normaldeki gibi ağrılı ve yoğun geldi benim.
ariadne sevgide asla duzenli degildi ilk 7-8 ay. Simdi 11 aylik olmak uzereyiz. Birkac aydir vaktinde geliyor.
1995nsv balik_annesi ben 3 ay sonra oldum kan kaybından betim benzim attı eskidende yoğun olurdu da bu çok daha kötüydü inşallah böyle sürmez