Prima ile başlamıştım, fiyatından dolayı molfix deneyeyim dedim ama pişman oldum. Çiş yaptığı an koku yapıyor hapsetmiyor sızdırması yok ama emiciliği çok iyi değil. Aynı çişi primada yaptığında koku olmuyordu. Pişik sorunu yaşamadık. Her bebekte farklı tabi deneyerek biraz bence bu bez olayı. Bize iyi olan başka bebişe pişik vs yapabiliyor