Birkizbirerkekannesi o halde kesinlikle bezden. Prima premium, goon, canbebe benim memnun kaldıklarım. Şu an gece prime premium kullanıyorum sabaha kadar değiştirmiyorum, gündüz canbebe kullanıyorum 3-4 saatte 1 değiştiriyorum. Giç pişik kremi kullanmıyorum 🤷🏻♀️ Eğer ki kızarıklık olursa biraz mustela pişik kremi sürüyorum.