Merhaba sevgili anneler :) Benim oğlum 3.5 yaşında. Mizacı biraz genelden farklı. Şöyle ki; çok hareketli bir çocuk değil. Oturup kitap okumayı, benimle oyuncaklarıyla oynamayı falan daha çok tercih ediyor. Parka gitmeyi sevmiyor. Gidersek 1-2 kez kaydıktan sonra toprağa oturup, inceliyor. Toprakla oynuyor. Çevredeki çocuklara bakıyorum hoplayıp zıplıyorlar. Oğlumda öyle bir enerji yok. Normal olabilir mi sizce? Yani mizaç olabilir mi bu?