papatyaq_ Kızlar ne yapacam bilmiyorum acısı içime oturuyor krem herşey kullandım 2 hafta oldu doğum yapalı ne zman gececk bu acı nasıl geçecek 😭
ftm_312 papatyaq_ bir de doğru emiyor mu bebek o önemli kahverengi kısmın büyük çoğunluğunu ağzının içine alması lazım sadece ucunu alırsa da hem yara yapar hem de can acıtıyor
oykunov papatyaq_ doktor bana fito krem yazmıştı yıkamadan da emzirebilirsin demişti ben yıkıyordum yine de çokta İyi gelmişti
papatyaq_ ftm_312 teşekkürler denicem silikon kullanıyorum malesef ama biri öyle diyeti hiç ağrı sızı yok🥲
aysesl papatyaq_ bende silikon kullanmıştım ilk zamanlar çok acıtıyordu silikonu bırakınca bir süre sonra geçti yaralarım olduğu zamanlar ağrıyor sadece
angelmommy_ kendimi sütümü sürüp acıkta bırakarak iyileştirdim tam 2 ay sürmüştü bütün kremleri denemiştim 🤦♀️
ozgee112 İlk başta bende de olmuştu lansinoh kullandım ama faydası olmadı gümüş kapak aldım daha sonra ve hemen geçirdi
buse57 papatyaq_ benim ikinci doğumumda bildiğiniz ucu yarılmıştı her tülü krem yağ kapak kullandım tek geçiren balmumu kapak oldu Taktıktan sonra iki saate acısını aldı üç günede o yarıkları tamamen iyileştirdi Her soranada direk bunu öneriyorum ben bir iki ay çektim yara olduğu için İlk kızımda hiç böyle bişey yaşamamıştım bilseydim böyle olacağını doğumdan önce alırdım öyle pahalı birşeyde değil yani
mervipek Merhaba, ürünleri kullanırken emzirmeye ara veriyor musunuz? Dinlenince toparlanacak gibi oluyor her emzirmede kötüleşiyor baştan başlıyor gibi geliyor :(