fsmzpg 2 buçuk yaşında doğdu doğalı uykuları çok kötü. Gündüz uykuları iyi ama geceleri hala kalkıyor. Hiçbir şekilde düzelmedi. Emzirmeyi bıraktım, sallanarak uyuyordu onu kendisi istemedi bıraktık. Yanına yatıyorum kendi kendine uyuyor ama mesela 9 buçukta yatıyorum 12 buçukta geri kalkıyor. Çok uykusuz olduğum gecelerde yanıma alıp yatırmıştım bu sefer de ona alıştı. Kalkıp kalkıp yanımıza yatmak istiyor . Bezdirdi artık. Arkadaşımın 3 aylık bebeği var o bile geceleri 6 saat kesintisiz uyuyormuş. Ben doğdu doğalı uyku yüzü görmedim. Sırf eziyet olsun diye kalkıyor