Alparslansmother hanımefendi çocuğunuz da varmış, biliyor olmanız lazım gebelik 4-5 hafta olmadan çok zor farkedilir. Korunmasız ilişkiden sonra 3. Günde daha sperm yeni gitti yumurtaya döllendi mi döllenmedi mi meçhul kanda nasıl çıksın. Sizin ağrınız psikolojik olmuş şimdi gecikmeniz de öyle olabilir, tek korunmasız ilişkiye hamile kalma olasılığınız çok çok az zaten. Diyelim ki oldu regliniz 1-2 gün geciksin bi idrar testi yaparsınız sonra hastaneye gidersiniz beta yüksek bile olsa ultrasona bakılır orda da kalp atışı beklenir ondan sonra kesinleşir bunu da gayet biliyorsunuz ben tek gebelikle öğrendim çünkü.