Tatil için asla bırakmam kızıma 5.ayından itibaren annem baktı.kovit döneminde 2-3 yaşlarındaydı ve 4-5 gün full bıraktım sonrasında çocuğumun resmen psikolojisi bozulmuştu.tatile her yere götürdüm götürürüm de o istemeyene kadar.herkesin kendi düşüncesi saygı duyarım ama şunu anlamıyorum.biraz nefes almak ihtiyacımız ,eşinle başbaşa kalmak hakkınız.bir çocuk dünyaya getirdiysek artık onunla olan hayata adapte olmalıyız.yani hasta da olabiliriz tatile de gidebiliriz ama her fırsatta çocuğu hayatımızdan öteleyemeyiz.