Geçtiğimiz haftasonu yıldönümümüz için eşimle baş başa kapadokyaya gittik.Oğlumu anneme bıraktım.Annemlere gözüm kapalı güvenirim.İki kardeşim babam annem hepsi ilgilenir oynar vs.Görüntülü aradım özleyince yüzüme bile bakmadı oğlum.Onlarada değişiklik oluyor çünkü baya şımartılıp doyana kdr oyun oynadıkları yerdeler çünkü.Bu arada bir yaşında oğlum.Eşimle gözümüz hem arkada kalmadı hemde baş başa birbirimize doyduğumuz bir tatil oldu.Yazın zaten oğlumuzla planladığımız bir tatilimiz var Allah nasip ederse.O yüzden çok sorun etmedik.Bence sizde eşinizle baş başa geçirin.İnanın çok iyi geliyor.