Merhaba anneler benim 17 aylık bir oğlum var %80 sadece benimle vakit geçiriyor oyun oynamak kitap okumak vs eğitici aktivite şeri sadece benimle yapıyor babamız ilgilidir ama bu tarz şeylere pek katkısı olmuyor onunla top oynarlar genelde bunun dışında oğlumun anlama kabiliyetini iyi olduğunu düşünüyorum suyunu masanın üzerine koy dediğimde koyar bunu çöpe atar mısın dediğimde mutfaktaki çöp kovasına götürüp atar kirli bezini banyoya götürüp atar komut verdiğimde söylediklerimi yapıyor. Bunun dışında ' Anne, baba, dede, amca, emmi, aç, kapat, ver, al, bitti, top, eşek, deve, tavuk, ördek, aslan, su, meme, tam olarak anlamlı söylediği kelimeler kedi köpek inek koyun sesleri çıkarır tavşanın filin aslanın ne yaptığını taklit eder top oynama kabiliyeti çok iyi eliyle sektiriyo havaya kaldırıp vuruyo gol gol diyo mesela vucudunu tanıyor sorunca gösteriyor. Ama soru sorma yok, masal dinleme, eşleştirme, puzzel yapma gibi şeyleri yapmak istemiyo telefon vermiyorum ama tv izliyoruz ister istemez bu ara biraz ona dalıyo 3 dk bakıyor oyuna dönüyo sonra tekrar geliyo bakıyo vs vs sizce dil ve beceri gelişimi nasıl ve daha iyi nasıl ona yardımcı olabilirim?