Pksyhnfmerhaba benim kızım 2 aylık olmak üzüre meme reddi çok yaşıyorum göğsümü emmediği zaman sağıp veriyorum kaşıkla zor oluyordu biberonla vermeye başladım göğsümü tamamen ememeyi bıraktı göğsümü ağzına yaklaştırdığım zaman ağlamaya başlıyordu hiçbir şekilde almak istemiyordum bideha biberonla vermedim sürekli emzirmeye başladım tutu çok şükür ama hala arada meme reddi yaşıyorum bu arada kızım kolik benim