Doğum yapalı 6 gün oldu 2 gündür bebeğim memeyi bırakmıyor uyurken bile hep ağzında olsun istiyor emmese de memeden ayırınca ağlıyor. Memelerim yara oldu doktor ilaç yazdı ama memeyi bırakmadığı için kullanamıyorum ne yapmam lazım bana akıl verin nolur