busrac10 Ayın 24 ünde tatile gidicez bir kaç günlüğüne regli olucam. 23 26 arası oluyorum. Âdet geciktirici kullanmayı düşünüyorum ilk defa kullanıcam. Emziriyorum 9 aylık bebeğim var. Kullanan var mı?
Always-be-happy_Always-smile busrac10 hiç kullanmadım ama düzenli ve saatli diye biliyorum unutursan ya da aksarsa boş yere içtiğinle kalırsın.
busrac10 Asyaveannesi04 eczaneye danıştım emzirdiğimi söyledim adet geciktirici verdi eve geldim prospektüsünde emzirenlerin kullanamayacağı yazıyordu kullanmadım