Marianne öyle tabiki, tüm söylediklerinize katılıyorum. Eğitmen sadece dil öğrenme yolculuğumda; yok gösterici, harita çizici, planlayıcı, karşılıklı sohbet edebileceğim birisi olur diye düşünmüştüm. Oğlumda öğrensin istediğim için sanırım süreci hızlandırmak istiyorum. 😌
Fiziksel bir yerde bulunmak zorlayıcı olabilir ama birisiyle online karşılıklı iletişim halinde olmak daha iyi olabilir benim için. Ek olarak söylediğiniz gibi yabancı dizi, film, haber vs kanalları gün içinde dinlemeye başlayayım. Siz şu anda aktif konuşuyor musunuz peki?