badhomian Myneymis bacım kameralar ortalama aynı oluyor genelde ama gerçekten güzel bir kamera istiyorsan djı osmo pocket3 al mükkmel bir yatırım en kral iphone 10 basar
maybeybi Myneymis 11den 17 proya geçtim. Aldığım telefonu en az 6-7 yıl kullanıyorum bu yüzden her yeni telefonumda resmen çağ atlıyorum. 😁 11in kamerasida benim icin yeterliydi lakin 17pro profesyonel bir fotoğraf makinesi gibi 😌
Myneymis maybeybi 15 prodan hiç memnun değilim ya yok mu kullanan her ortamın ışığını algılıyor net değil
pekdemirr Myneymis fotoğraflar çok daha canlı odaklama daha iyi portre modu prof makine gibi çekim yapıyor. Işık çok güzel ayarlanıyor