Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri gazı var ve genellikle yemekten sonra kusuyor 3.ayda bitti gazı kusmaları geçmedi bugün çok tuhaf bişey yaşadık uyuyordu uyandı ve nefesi tıkandı zor toparladım sonra tekrar geğirir gibi oldu ve yine tıkandı kolay toparladım bunda sonra emzik ağzındayken öksürerek tekrar tıkandı doktora geldik kam ve idrar verdik enfeksiyon çıktı kültür yapılacak ona göre ilaç başlanacak ama o tıkanması nefes alamamasını anlamadım reflü olabilir mi yada başka ne olabilir doktor havalede olabilir bi norolojiyede götürün dedi yaşayan varmı lütfen yazar mısınız